Wednesday, July 23, 2008

2 funny incidents

遇上

由中環撘的士返公司
剛要到達太古坊時
的士司機問: "要到那一*care憧大廈"
我: Pccw
司機: 哦, J記(即我公司)呀
我&同事: 下!!!嘩, 俾你聽到晒d秘密!!
同事: 點解你會知道!
同事: hahaha
司機: (有點得戚地) 係呀, 你信唔信我以前係裡面做
同事: 下..俾你知道d商業秘密(付錢中準備落車)
司機: (很雀躍地) 聽你講xx個客都知啦!


咁都得!!!對
就是這樣的巧洽





遇上

像小狗一樣可愛的小貓
在家對出的走廊遇上
我一蹲下來牠就自動跑過來
還在我腳邊痴來痴去
好不可愛...

No comments: