Monday, January 19, 2009

just being mo liu



波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在深藍大海裡 搖擺著尾巴
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜 哈哈笑 整天在笑

跳前跳左 轉個圈
一對奇妙腳仔 開心通處跑
牽著你走 揮一揮手
真有趣這小手 牽手來喲

只想一起傻傻地跳 教我的心舞動如歌
BooLu BooLu 親親
BooLu BooLu 擁抱
是我心裏最愛的你紅著臉囉

波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在這懸崖邊找到向海洋小屋
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜 哈哈笑 整天在笑
極差的中文詞
內容牽強得很的故事
不知道為什麼那旋律整天都在腦內轉來轉去

2 comments:

pinoyan said...

我想講我覺得好好睇
因為好無聊但好開心
不過必定要睇日文版
廣東話版既歌詞極度難受
ponyo ponyo ponyo!!!

Unknown said...

好彩我都係睇左日文版!! haha
好無聊但又真係幾開心咁!!
我用左佢黎做Ring tone..wahhaha