Tuesday, March 20, 2007

忍唔住

都要再寫多一次
關於條xx既
真係
可能係我好彩
未遇過有咁既人
所以真係好睇唔過眼
個人無料到都唔再講
仲係唔鍾意俾人放工
好老實講
如果一下下到放工果下我都唔知自己既野做晒未
我真係覺得好有問題
但係fine
佢係我老細
要我一定要同佢講仲要問佢仲有無野搵我
咁我咪照做囉
都fair既
但係可唔可以唔好下下係我走既時候
就捉住我講一d根本唔urgent既野
又或者有一次咁
係我準備走既時候先叫我改個work schedule
而which係唔係會即刻send俾客
我完全覺得咁樣係好小家的行為
你多野做未走得
唔代表你既下屬有責任係度陪你
你睇多咁多客
多咁多人工
遲過我走都好正常
真係好火

1 comment:

ss_ter said...

我都有咁既遭遇
不過冇你既咁衰
但一個人/兩個人的低效,搞到我冇得走,我真係好x燥
最重要係經已工作了十小時,仲要我呆等你兩小時做完d野先開會...先至慶